Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Malin Andersson - 10 juli 2011 12:28

Yes box, idag är det söndag. Igen :)

åkte hem till Falun igår, tillsammans med lillasyster Maja.
Hon ville stanna i nån vecka, och det går så bra så.
Idag ville hon ha makaronilåda, så vi ska laga lite mat tillsammans idag :)

Disken & städningen är klar. Så nu inväntar jag bara min tvätt tid,

sen är det slappdag den resterande delen av dagen :)

Maja & Mathias är iväg på affären för att handla hem lite,
och redan nu känns det tomt i lägenheten. Jag kan inte vara själv!

Haha.


iaf, vädret är skönt idag. Solen är framme, men steker inte sådär hett som igår

då det är lite gråa moln här och där, och vinden hjälper till :)

men trots det är det ganska kvavt ändå.


Ha en fortsatt bra söndag!


/ ~ M.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Malin heter jag & är en glad tjej på 22 år som är intresserad av fotografering & naturlivet.
Bor i Falun tillsammans med min "familia" som består av min sambo som jag är lyckligt förlovad med, min katt & hund. Jag studerar just nu psykologi, geogr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards