Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Maj, maj månad

Av Malin Andersson - 3 maj 2011 16:12

Ja, nu är det "majmånad". Alltså ska sommaren visa sig. 
Jodå, den gjorde det i 2-3 veckor nyligen, buut.. idag är det ett fucked up väder rent av! Det snöar till och från, tillsammans med regnskurar hit och dit. 

Inget väder att lita på! Och min älskade Mathias är ute på fisketur i det här vädret...
stackars.. *mohaha* ;)


Har suttit med psykologin ända sen jag klev upp i princip, det går framåt.
Alldeles strax klar med uppgifterna, sen ska dom lämnas in. Underbart!
Känns skönt att göra det lååångt innan det ens borde vara klart :)

Så nu kan jag mysa resten av dagen tillsammans med djuren, och invänta husse.


Stackars Fabbe blir inomhus idag, pga att matte inte ha någon lust att leka i det här vädret, njaaa.. inte riktigt så frestande är det inte. Så han får hålla ut tills solen vill visa sig igen :) 


Nu ska jag fortsätta lite med psykologin, sen kan jag koppla av!
Ha en bra dag, trots att snön drar sig över sverige.



 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Andersson - 16 juli 2011 22:21

Nu är det en sån där fantastisk lördag :) när allt bara känns positivt.Ljusen är tända, och jag lagade middag förut till mig och älsklingen. Blev ris & gräddstuvad kycklingwok :) hua så gott!   Fortfarande knas med magen. Idag känns det som om ...

Av Malin Andersson - 10 juli 2011 12:28

Yes box, idag är det söndag. Igen :) åkte hem till Falun igår, tillsammans med lillasyster Maja.Hon ville stanna i nån vecka, och det går så bra så. Idag ville hon ha makaronilåda, så vi ska laga lite mat tillsammans idag :) Disken & städningen ä...

Av Malin Andersson - 6 juli 2011 16:13

Sjukt underbart väder! Det är precis som att vara utomlands, och jag hoppas att värmen håller i sig juli & augusti ut :)   iaf, idag har jag städat - hela systers lägenhet.Så nu blir hon glad när hon kommer hem från jobbet :)ska även ta och lag...

Av Malin Andersson - 29 april 2011 11:53

Falun bjuder idag på strålande sol! Vilket vacker väder vi har :)vaknade upp av små viskningar från min mysiga sambo. Oerhört trevligt! Dessutom med solen i nyllet, så kan man inte annat än le när man sträcker på sig i solskenet.vad som händer idag ä...

Presentation


Hej!
Malin heter jag & är en glad tjej på 22 år som är intresserad av fotografering & naturlivet.
Bor i Falun tillsammans med min "familia" som består av min sambo som jag är lyckligt förlovad med, min katt & hund. Jag studerar just nu psykologi, geogr

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards